Leveringsbetingelser

  1. Leveringstid
    Vi bestræber os på at afsende alle ordrer inden for 1-2 hverdage. Leveringstiden afhænger af den valgte leveringsmetode og kan variere fra 1-5 hverdage inden for Danmark. Vi tager forbehold for forsinkelser hos vores leverandører eller transportører.
  2. Leveringsomkostninger
    Leveringsomkostninger varierer afhængigt af den valgte leveringsmetode og ordrestørrelse. De aktuelle leveringsomkostninger fremgår af kassen, inden købet gennemføres.
  3. Forsendelsesmetoder
    Vi tilbyder forskellige forsendelsesmetoder, som fremgår under bestillingsprocessen. Vi forbeholder os retten til at ændre forsendelsesmetoden, hvis nødvendigt, men bestræber os på at informere kunden herom.
  4. Forsinket levering
    Hvis levering er forsinket, vil vi informere dig så hurtigt som muligt og holde dig opdateret om leveringsstatus. Kunden har ret til at annullere ordren, hvis forsinkelsen er uacceptabel.

Fortrydelsesret

  1. Fortrydelsesret
    Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
  2. Meddelelse om fortrydelse
    For at udøve fortrydelsesretten skal du inden fortrydelsesfristens udløb meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Dette kan gøres ved at kontakte os via e-mail, telefon eller brev.
  3. Returnering af varen
    Du skal returnere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv udgifterne i forbindelse med returnering.
  4. Vilkår for tilbagebetaling
    Vi refunderer beløbet for varen inden for 14 dage fra modtagelse af returvaren eller dokumentation for, at varen er sendt retur. Hvis varen er forringet i værdi, kan vi fratrække dette i beløbet, du får tilbage.

Reklamationsret

  1. Reklamationsret
    Som forbruger har du 2 års reklamationsret på alle varer, der er købt hos os. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
  2. Meddelelse om reklamation
    Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte os inden for rimelig tid efter, du har opdaget fejlen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.
  3. Returnering af defekt vare
    Hvis vi anmoder om det, skal varen sendes retur til os for nærmere undersøgelse. Hvis reklamationen er berettiget, dækker vi rimelige forsendelsesomkostninger.
  4. Undtagelser
    Reklamationsretten dækker ikke fejl eller skader, der skyldes forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Har du brug for hjælp?

Kontakt os på info@madboeger.dk hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til returnering eller refundering.